Genieten in het luxe Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van raansuz - WaarBenJij.nu Genieten in het luxe Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van raansuz - WaarBenJij.nu

Genieten in het luxe Bangkok

Door: raan en suz

29 Oktober 2008 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,
Onze eerste mail vanuit Azie.De vlucht was goed en ook nog wat geslapen.
Op dit moment zijn we bij Jochem, de oom van Rani. Hij heeft een weekend verblijf in Bangkok op de 17e etage van een flat met uitzicht op de hele stad en de rivier Chao Prayao. Na aankomst konden we eerst even ontspannen door te zwemmen op het dak van de flat. Super luxe allemaal.Zijn 's avonds naar super exclusieve club op dak van wolkenkrabber geweest in galajurken (van de vriendin van Jochem) en 5 maten te grote hoge hakken. Anders kwam je die club namelijk niet in. Hierna veel te laat met een groot gezelschap gegeten. Vandaag Bangkok in gegaan. Hier mooie dingen gezien. Allereerst naar het koninklijk paleis wat uit verschillende tempels met een heleboel gouden opsmuk, maar allemaal even prachtig. Vervolgens naar de Wat (tempel) Po, de bekende tempel met de grootste liggende boeddha ter wereld, super super indrukwekkend. Bij de boeddha kon je in een stuk of honderd schaaltjes een muntje gooien voor elk muntje een wens...probeer er maar eens honderd te bedenken...Als laatste hebben we een thaise massage gehad, heerlijk eindelijk een beetje die jetlag eruit...nu zijn we ons klaar aan het maken voor het avond eten, wederom in een hippe club, the bed supperclub. Spannend. Wat een luxe allemaal, daar waren we totaal niet op voorbereid ook niet qua outfit...haha. Volgende week dus echt puur natuur de jungle in!

dikke kus van Raan en Suz

• 29 Oktober 2008 - 13:09

Els:

Leuk om iets te horen Suz! Klinkt fantastisch allemaal, ben jaloers! Hier studiestress en kou, bah!

Geniet ervan daar! Dikke kus, Els

• 29 Oktober 2008 - 14:19

Annemiek:

Heey Suz!
    Dat klinkt echt fantastisch! Geniet ervan!:)

Dikke kus, Miek

• 29 Oktober 2008 - 16:12

Donna:

Heee Lieve nicht en Rani!
    Wat een luxe allemaal haha! Maar wel lekker om zo allemaal te beginnen! Puur natuur, vieze wc's en enge beesten komen vast nog wel!
    Have fun! XX
    Donna

• 29 Oktober 2008 - 16:58

Sanny:

Hey Suz! Klinkt errug goed! Ik kan me Bangkok nog wel herinneren, maar dat is echt het lelijkste van wat je tegen zult komen naar mijn mening! Hier is het tegen 't vriespunt aan overdag dus geniet van het warme weer!
    Heel veel plezier en hou ons op de hoogte! En nog ff iets: niet te bang zijn voor alle eng-uitziende insecten :p
    Kus,
    Sanny

• 29 Oktober 2008 - 17:36

Machteld:

Superleuk allemaal! Ben echt jaloers...Thailand is leuk:)
    Geniet ervan hè;)
    Kus

• 29 Oktober 2008 - 18:08

Nien:

Suz,

leuk om je verhalen te lezen, take care & enjoy!

xx Nien

• 29 Oktober 2008 - 21:06

Sjoerd:

Hallo Rani en Suz!
    Goed om te horen dat het jullie bevalt. Wen maar niet aan de luxe want dat zal in de jungle wel anders zijn! Veel plezier tussen de lianen, oeowoweowoewowowowooooeeeee

• 30 Oktober 2008 - 08:04

Leonie:

Lieve Raan,

Wat fijn te horen dat de reis goed gegaan is en dat je eerste dagen ook erg leuk zijn tot nu toe. Ik wil je onwijs veel plezier wensen en ik hoop snel weer een berichtje van je te lezen.

Dikke x leonie

• 30 Oktober 2008 - 16:14

Ils:

heyy Raan! Wat een heerlijk begin zo..je hebt toch wel een foto van die mega-buddha gemaakt he?! Nog heel veel plezier daar he? en ik ga je volgen!

dikke kus ils

• 30 Oktober 2008 - 19:38

Peg&Beer:

Hoii lady's:D
    Dat klinkt relaxed!
    Dan krijgen wij ook zin om weg te gaan!
    xx(L)

• 30 Oktober 2008 - 21:20

Ank En Henk:

Lieve meiden,
    wat een helemaal te gek begin. Ben benieuwd naar de jungletocht.
    Dikke kus

• 01 November 2008 - 07:57

Oompje Jochem:

wat leuk zeg zo¨n site!! Oompje joen tante lek hebben de dames door Bangkok heengesleurd

• 01 November 2008 - 08:04

Oompje Jochem:

ja zeg, ik was nog niet klaar, al die moderne dingen!! We hebben de dames dus door Bangkok heengesleurd en een drankje gedaan op de SATEEE-TOWERRR. Oftewel de STATE tower,maar als je het zo uitspreekt kom je der niet!!! En Salsa gedanst in de Bed Supperclub waar alle HIGH-SO thai komen. Ben reuze benieuwd, van grote luxe naar.....zoenies van Tante Lek en oompje JO!!

• 02 November 2008 - 11:46

Isa:

Lieve Suz,
    Wat klinkt dat allemaal goed daar. Heb ook weer helemaal zin om terug naar Thailand te gaan als ik het zo hoor. Hier alles goed. Mijn eerste les geven was heel leuk. Tot gauw en genietze daar.
    x Ies

• 02 November 2008 - 21:05

Marianne En James:

Wat enig om van jullie te horen, heel veel plezier en... take care

• 03 November 2008 - 18:05

Marieke:

Ha suz en rani!
    klinkt allemaal heerlijk luxe! nice! hier niets te missen, regen en kou..:(
    geniet ervan!
    liefs marieke

• 06 November 2008 - 14:23

Raan En Suz:

lieve mensen, super bedankt voor alle lieve reacties op ons korte berichtje!! jeeej!!

• 06 November 2008 - 22:33

Marjolein:

Hey meiden,
    Nog even genoten dus voordat jullie avonturen gingen beleven in de jungle. Klinkt goed, zo in die luxe.
    Knuf,
    Marjolein