overzicht van alle foto's - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van raansuz - WaarBenJij.nu overzicht van alle foto's - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van raansuz - WaarBenJij.nu

overzicht van alle foto's

Door: raan en suz

05 December 2008 | Cambodja, Phnom-Penh

Foto pagina

Dit is de pagina waar we steeds de nieuwe foto's op zullen zetten in verschillende mapjes.
Uitleg voor sommige volwassenen:
Het is het handigst om bijvoorbeeld de regel http://www.mijnalbum.nl/Album=SDX7BXT te kopieren en dan te plakken naar waar je het internetadres invult. Vervolgens kan je rechts onder de uitvergrote foto op het pijltje naar rechts drukken en zo de verschillende foto's bekijken.

Dit zijn tot nu toe de fotoalbums:

Langprabang,vang vieng en hoofdstad:

Gevangenis: http://www.mijnalbum.nl/Album=OZ63G76U

Fieldwork en Cambodiaanse verjaardag: http://www.mijnalbum.nl/Album=RVTGR6SG

Hopelijk lukt het iedereen. Anders kunnen jullie mailen. Dikke kus van Raan en Suz

• 05 December 2008 - 21:01

Helmuth:

Wauw wat ben ik jaloers zeg wat gaaf. passen jullie wel op met de Mycobacteriele infecties ?
    Ben 17-21 december weer te gast bij je pa en ma. Is je kamer wel schoon ?":)

Liefs

Helmuth

• 08 December 2008 - 18:53

Marjolein:

Hey meiden,

Echt super gave foto's om te zien. Zou zo met jullie ruilen als ik de mogelijkheid had.... Heel veel plezier nog ff.

Knuf,
    Marjolein

• 08 December 2008 - 19:08

Idje:

hee, super man die foto's. Ziet er fantastisch uit.. kijk uit naar de update.

succes daar..kussies id

• 16 December 2008 - 22:10

Paul:

Sabadee kap! Eindelijk eens de link van Monique gekregen en tijd gehad jullie avonturen te lezen. Erg indrukwekkend allemaal! Zo te zien verrichten jullie heel dankbaar werk. Ga zo door, en geniet ook van alle ervaringen!

Gr. Paul.

• 17 December 2008 - 03:08

Ruben:

foto's check!

• 22 December 2008 - 15:53

Fam. Van Der Zwan.Sn:

Hallo Suzan & Raan.

Alle foto's gezien en ook hele schattige kinderen.
    Wij hoorden van Sjoerd dat je ook nog in het ziekenhuis geweest ben maar weer helemaal beter ben Suzan!. Veel plezier met je werk.

Wij wensen jullie beiden
    prettige kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar.

Fam. van der zwan. Sneek.

• 26 December 2008 - 17:08

Milan:

HEeeey raan! een geweldig cambodjaans kerstfeest van mij en een subliem 2009!!! Ik hoop echt dat je nog kan genieten van de laatste maand en ik mis je ontzettend :) heeeeeeeeleeee dikke zoen.

Milan.

• 28 December 2008 - 22:19

Ank:

ontroerende foto,s blij dat jullie dit allemaal hebben kunnen meemaken. kus