nog een paar nachtjes..... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van raansuz - WaarBenJij.nu nog een paar nachtjes..... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van raansuz - WaarBenJij.nu

nog een paar nachtjes.....

Door: raan

Blijf op de hoogte en volg

24 Oktober 2008 | Nederland, Haarlem

Hallo familie en vrienden,

Even een welkomsberichtje op onze site. Suzanne en ik hebben een jaar geleden het plan opgevat om samen op reis te gaan en dit te combineren met vrijwilligerswerk ter plekke. Nadat we de atlas en wikipedia hadden beraadslaagt kwamen we tot de conclusie dat Papua Nieuw Guinea of Cambodja ons wel een mooie bestemming leek. Na enkele reeele gedachten is het toch Cambodja geworden... Maandag 27 oktober vertrekken wij naar Bangkok, alwaar mijn lieve oompje Jochem ons zal verwelkomen. Na een dag of drie zullen wij weer het vliegtuig pakken naar Tiang Rai om vanuit daar met de bus naar Laos te gaan, alwaar ons jungle avontuur mag beginnen. Na 2 weken vakantie zullen wij dan 'uitgerust' kunnen beginnen met werken in Phnom Penh (Cambodja).
So long! Tot horens in Cambodja. Voel je vrij je aan te melden op de site, zodat je automatisch een email krijgt als wij een berichtje op de site hebben gezet!

Groetjes van Suzanne en Rani

  • 24 Oktober 2008 - 09:54

    Liedeke:

    Goede reis dames! Leuk om jullie zo te kunnen volgen. En als je je oom in Thailand bezoekt: vandaag 24 oktober is Jochem jarig, dus feliciteer hem maar persoonlijk van mij als jullie daar zijn.

  • 24 Oktober 2008 - 16:05

    Koen:

    Hey Raan! (En Suzanne natuurlijk ;))
    Heel veel plezier en succes daar. Verwacht niet dat ze daar Dahl Bath zullen hebben, maar vast iets met rijst!
    Bij terugkomst gaan we snel weer meeten!
    Liefs dikke kus van je Sathi!

  • 24 Oktober 2008 - 16:29

    Loet:

    Hey Rani en Suzanne,
    Leuk dat jullie deze site hebben gemaakt. Alvast een fijne reis en benieuwd of jullie tijdens de busrit naar Laos IN de bus kunnen zitten, of ERAAN moeten hangen!!!

    Gr. Loet

  • 25 Oktober 2008 - 08:33

    Arjan711@hotmail.com:

    Beste Raan (en suzanne)
    Ik wens jullie veel geluk en plezier in wat jullie gaan doen,ik vind het geweldig wat jullie gaan doen!Ik kijk er naar uit hoe het jullie zal vergaan in de verslagen. Succes! groetjes arjan sleutel (schiphol electronics)

  • 28 Oktober 2008 - 12:11

    Tonka En Andre:

    Veel succes en voorspoed in Cambodja. Toch wel salsamuziek meegenomen hoop ik?
    Groeten, Tonka en Andre
    Salsa Haarlem Salsamotion

  • 28 Oktober 2008 - 16:06

    Gini:

    Rani wat leuk om je reis mee te beleven. Ik ben al heel wat over de wereld gereisd, maar hier ben ik nog nooit geweest! Veel plezier, hou ons op de hoogte en vergeet niet te dansen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haarlem

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2009

Relaxen

30 December 2008

Fieldtrip...ja of nee??

30 December 2008

Ziekenhuis in Cambodja

05 December 2008

overzicht van alle foto's

03 December 2008

Een overvolle agenda tijdens onze eerste werkweek

Actief sinds 15 Okt. 2008
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 7971

Voorgaande reizen:

27 Oktober 2008 - 27 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: